🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 4050) اردیبهشت 23, 1396 
پاییز

پائیز حرف دل عاشق است

و تو انگاری

این دلهای عاشق را نمی بینی

که تک تک بر زمین می افتند

مبادا قدم بر روی این دلها گذاری

دلها مرده اند و به گورستان

احساس عاطفه و صداقت و پاکی میروند