🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرمعنا

(ثبت: 258155) فروردین 21, 1402 

 

نور هست آب هست باران هست

باز، اکسیژن فراوان هست

بعد از این شام سخت یخبندان

روز پر مهر نوبهاران هست

رنگ رنگ و قشنگ و پر معناست.

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مه ناز نصیرپور

    فروردین 21, 1402

    درود بر شما 👌🌹🌷

  2. برهان جاوید

    فروردین 21, 1402

    درود بر شما
    پاینده باشید
    ❤️❤️❤️🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 21, 1402

      درود و سپاس تان
      پاینده باشید بزرگوار ❤️❤️❤️🌹🌹🌹🙏

  3. طارق خراسانی

    فروردین 21, 1402

    سلام و درود.
    عرض تسلیت برای ایام سوگواری مولای عاشقان

    در پناه خدا 🌱🖤👌👌👌👌👌🖤🌱

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 24, 1402

      سلام و درود و عرض تسلیت،
      التماس دعا
      خداوند، یار و نگهدارتان
      🙏🍃❤️🌹🌹🌹🌹🌹❤️🍃🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا