🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده رفت و پروانه خسته/ابوالقاسم کریمی

(ثبت: 255458) بهمن 6, 1401 
پرنده رفت و پروانه خسته/ابوالقاسم کریمی

 

تبر بازوی جنگل را شکسته
پرنده زخمی و تنها و خسته

تمام وسعت دنیای کارون
شده یک قایق در گِل نشسته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 6, 1401

    جه باید گفت از کوه مصیبت
    امان از روزگار درد و حسرت

    سلام

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. زهرا آهن

    بهمن 6, 1401

    درود بر شما جناب کریمی بزرگوار

    چه غمگینانه زیبا بود…

    پایدار باشید🍃🌿🌹🌷🙏🌷🌹🍃🌿

  3. مهرداد مانا

    بهمن 6, 1401

    لایک کردم از آن جهت که بازوی جنگل را تشخیصی تندرست دیدم و ” وسعت ” هم علاوه بر مساحت ، به توانایی و طاقت هم اشاره دارد .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا