🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز

(ثبت: 222123) بهمن 19, 1398 
پرواز

 

چه بر سر پرواز
آورده اند
که
بی جهت
مرگ پرنده را
بگردن میگیرد
شاخه ای
که
با کوتاه ترین
حرف باران
می گرید

حامی شریبی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 19, 1398

    اعتراف به مرگ پرنده یِ آهنی

    سلام و درود

    استاد شریبی ارجمند

    قابل تامّل هر چند غمگسار

    دلنمیراد

    تقدیمی : 🌸

    نه تو دانی نه من داند خداوند
    سناریو نویسی با چه ترفند

    پرنده آهنی را از بلندی
    کشد پایین زند بر مرگ لبخند

    ولی اله بایبوردی

    19 / 11 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸🌸

  2. علی معصومی

    بهمن 19, 1398

    درود ها بر شما
    جناب شریبی نازنین

    آسمان
    تنگ تر از بال پرستو شده است

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌈🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا