🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پروانه ها

(ثبت: 266817) دی 17, 1402 
پروانه ها

بسم الله الرحمن الرحیم

آه ساقی می روی پیمانه ها را می بری
شک نکن آرامشِ فرزانه ها را می بری

من نمی دانم چرا از جمعِ آدمهایِ شهر
دستچین کردی فقط دیوانه ها را می بری؟

چون میانِ خانه ها عاشق ندیدی بینِ راه
خانه بر دوشانِ در ویرانه ها را می بری

آخر ای زیبا چه جادویی اسیرِ چشمِ توست؟
هم دل از ما هم دلِ بیگانه ها را می بری

باد در مویت وزید آهسته آمد سویِ باغ
مثلِ گل دنبالِ خود پروانه ها را می بری

سجاد پورخدایار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 20, 1402

    سلام‌و‌درود‌
    به دوستان سفارش می کنم این غزل را بخوانند.

    غزلی بسیار زیباست و‌خوشحال از آنم که سعادت خوانش آن نصیبم‌شد.

    در پناه خدا🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا