🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ دارِ خاطره ها

(ثبت: 266366) آذر 28, 1402 
داغ دارِ خاطره ها

هنوز فکر وُ خیالم دچارِ خاطره هاست
و قلبِ پُر تَپِشم بی قرارِ خاطره هاست

ندارم از تو شکایت قسم به جانِ خودت
اگر گرفته دلم باز،کارِ خاطره هاست

دوباره آمده ام در مسیرِ شهرِ شما
به دوشِ خستهء من کوله بارِ خاطره هاست

مگو گذشتِ زمان رنگ کرده مویِ مرا
خزانِ رویِ سَرم یادگارِ خاطره هاست

مَنم شبیهِ به یک کاج درضیافتِ جشن
که وقتِ خلوتِ خود سوگ وارِ خاطره هاست

نشسته نقشِ عزا بر لباسِ لالهء دشت
گُمان کنم دلِ او داغ دارِ خاطره هاست

کسی که روز وُ شبش بوده گِردِ محورِ عشق
مدام زندگی اش بر مدارِ خاطره هاست

سجاد پورخدایار

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مَنم شبیهِ به یک کاج درضیافتِ جشن
    که وقتِ خلوتِ خود سوگ وارِ خاطره هاست

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست

  2. طارق خراسانی

    آذر 28, 1402

    سلام سجاد عزیزم

    مرا مبتلای اشعار زیبایت کرده ای
    چه پایان زیبایی:.
    کسی که روز وُ شبش بوده گِردِ محورِ عشق
    مدام زندگی اش بر مدارِ خاطره هاست

    آفرین

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 28, 1402

    احسنت بر شما
    شورانگیز سروده اید
    🙏🌺🌸💐🌿🍃

  4. معین حجت

    آذر 28, 1402

    درود …
    زندگیتان همیشه بر مدار عشق👏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا