🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پادشاهِ رنگ ها

(ثبت: 266062) آذر 12, 1402 

 

من از فراق خسته ام تو را نمی دانم
وصال سهمِ مان نشد چرا؟ نمی دانم

اگر به فرض یک زمان زِ خاطرت رفتم
تو را به هیچ وجه بی وفا نمی دانم

بساطِ عیشِ عاشقان دگر میسَّر نیست
و من که عشق را به جز بلا نمی دانم

عنانِ من به دستِ عشق بوده از اوَّل
مرا کشیده باز تا کجا؟ نمی دانم

هنوز در مدارِ روزِگار فصلی را
حریفِ پادشاهِ رنگ ها نمی دانم

سکوت می کنم که بینِ انجمن دیگر
بیانِ حرفِ تلخ را روا نمی دانم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 11 
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    شادکام باشید

  2. طارق خراسانی

    آذر 13, 1402

    سکوت می کنم که بینِ انجمن دیگر
    بیانِ حرفِ تلخ را روا نمی دانم

    آفرین و درودها بر شما

    در پناه خدا 🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    آذر 13, 1402

    احسنت
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏💐🍃🌺

  4. برهان جاوید

    آذر 14, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا
    🌺🌺🌺👏

  5. معین حجت

    آذر 15, 1402

    درود جناب پورخدایار گرامی👏👏👏💐💐💐

  6. سلام و احسنت 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا