🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سجاد پورخدایار

بسمی تعالی

وقتی برایت می شود دنیا فقط یک فرد

غزل

خوانش: 81

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

بسم الله الرحمن الرحیم

آه ساقی می روی پیمانه ها را می بری

غزل

خوانش: 170

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

هنوز فکر وُ خیالم دچارِ خاطره هاست

و قلبِ پُر تَپِشم بی قرارِ خاطره هاست

خوانش: 133

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

من از فراق خسته ام تو را نمی دانم

غزل

خوانش: 144

سپاس: 5

تعداد نظر: 11

 

پیشِ لبهایِ تو کندویِ عسل بی معنیست

خوانش: 165

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

تعداد نقد: 2

 

قسم به قاصِدِ پروردِگار یعنی مرگ

غزل

خوانش: 150

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 2

 

مثلِ پاییز که زیباست وُ هم دل گیرست

غزل

خوانش: 170

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

 

رازِ چشمانِ تو بر هیچ کسی باز نشد

غزل

خوانش: 177

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

وقتی هدف نیلوفرِ مرداب باشد

غزل

خوانش: 123

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

 

گاه وُ بی گاه که دعوت به شرابم می کرد

غزل

خوانش: 141

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

 

آمد از شهرِ خودش پیشِ من امّا برگشت

غزل

خوانش: 136

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

آهسته می آید ولی ویرانه می سازد

غزل

خوانش: 134

سپاس: 5

تعداد نظر: 12

 

دستم قلم گرفته وُ تحریر می کند

غزل

خوانش: 127

سپاس: 2

 

گرچه عاشق شدنم عاقبتش ویرانیست

غزل

خوانش: 93

سپاس: 2

 

دل که دل نیست اگر یادِ کسی در آن نیست

غزل

خوانش: 74

سپاس: 3

 

روحم برای آمدنت بی قرار بود

غزل

خوانش: 109

سپاس: 3

سجاد پورخدایار

عشق

سجاد پورخدایار 27 شهریور 1402

 

گاهی ستاره می شود وُ ماه می شود

غزل

خوانش: 147

سپاس: 6

 

باید این بار سبکبال شوم تا رفتن

غزل

خوانش: 161

سپاس: 3

 

آری خیال نیست تمامش حقیقت است

غزل

خوانش: 151

سپاس: 6

 

چون باد که ویرانگرِ آرامشِ دریاست

غزل

خوانش: 193

سپاس: 3