🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پریسکه

(ثبت: 3714) فروردین 3, 1396 
پریسکه

 دررا بازکن
 بهارآمده است
با دسته گل
به میهمانی لبخندتو
             _____________________
لبخند بی کینه
بهاریست که
به هم می دهد
دست دلهارا 
 _______________________
نوید بهار
ازچلچله بشنو
در چشم پامچال ببین
اما محبت را توعیدی بده
_______________________
تنها فصلی که تمام سال
دستش پراز 
بهارست
محبت است
___________________
سلام به ساحت دوستان فرهیخته
امیداست سال نوسرشارازکامیابی ونیل به آرزوهایتان باشدهمچنان که دست خالق گره اززلف گل میگشاید وحیات طبیعت به قدم بهار برمیخیزدوبه جریان میافتد کارفروبسته زندگیتان گشوده شده وبه جریان افتدو سالی آکنده ازبرکت،همراه باشادی وصحت داشته باشید 
 
  زهرانادری
شعرپریسکه 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):