🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پزشک قانونی

(ثبت: 246037) اسفند 18, 1400 

 

هم پیمان ناتوست
صلیب سرخ
پزشک قانونی
کالبد شکافی نمی کند
حقوق بشر را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    اسفند 18, 1400

    درود جناب عالمی گرانقدر

    شعر انتقادی زیبایی است

    🌷🌷🌷🌷

  2. فاضله هاشمی

    اسفند 24, 1400

    عالی بود🌹

  3. محمد حسنی

    اسفند 27, 1400

    درود ها بسیار زیبا🌹

  4. محمد عالمی

    اسفند 27, 1400

    درود و مهر بی پایان🌹🌸🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا