🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پستو

(ثبت: 13161) بهمن 2, 1397 

 

ز روزنی همه جانم دویده در پستو
که شعر ناب شعوری بدیده در پستو

غزل برای رباعی قصیده می خواند
نفس زنان که قصیده خزیده در پستو

عبارتی ست به دفتر و خواندنش مشکل!
که آب دیده ی شاعر چکیده در پستو

اطاق دست چپ اش عکس مرد جسمانی
به خشم و خنده زنی را کشیده در پستو

به دست راست اطاقی پر از دروغ و فریب
که راست هرکه شنیده ، شنیده در پستو

خری که بار نبرده است و بار دوش ماست
بیا ببین که چگونه چریده در پستو !!

جریده ای بنویسد اگر حقیقت را
بسی که موش جویده جریده در پستو

بیا به شاپرکان ادب بگو طارق
که عنکبوت چه تاری تنیده در پستو
‌پ.ن
تاریخ سرودنش را بیاد ندارم فکر کنم سال ۱۳۶۷باشد.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 7, 1397

    بسیار زیبا بود!@};-@};-@};-@};-@};-@};-

    • طارق خراسانی

      اسفند 9, 1397

      سلام و درود بر مازیار عزیزم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا