🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پشیمان میشوی

(ثبت: 268757) فروردین 11, 1403 

پشیمان میشوی.؟

می روی تو من نگاهت میکنم
میرسد روزی پشیمان میشوی

درد تنهایی خمیرت میکند
از نبود من پریشان میشوی

طعمه میگردی به غمهای خودت
از خودت بی من گریزان میشوی

در مسیرم می نشینی چشم راه
دل حزین نومید و نالان میشوی

از رقیبانم نخواهی برد سود
دامنت را اشک باران میشوی

وقت برگشتن نمی یابی مرا
در حصار غصه پنهان میشوی

در اتاق از عکس من شرمنده ای
با خودت درگیر و ویران میشوی

خسته در پس کوچه های خاطرات
نادم و دیوانه عنوان میشوی

ارزویت کهنه میگردد (سلیم)
بردۀ بغض گریبان میشوی

 

#قاسم پیرنظر(سلیم)
بهار : ۱۴۰۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 11, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا