🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پلک هایم برای خواب خیره اند

(ثبت: 2788) آبان 17, 1395 
پلک هایم برای خواب خیره اند

پلک هایم برای خواب خیره اند

 در حسرت پتویی که تو را هرشب،

می بوسد

تو چشم می بندی 

  و غرق می شود در خواب ، عشوه هایت

دست هایم برای لمس تو خیره اند

تنم پر از نیایش تو 

و چشم هایم همچنان برای خواب خیره اند 

تو کجایی؟؟

تو کجایی؟؟

که هر شب در تنهایی تو

با چراغ ایوانم حرف می زنم …

ماهک