🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره فولاد

(ثبت: 211746) تیر 22, 1398 

تا سوی حریم تو دلی غرق سرور است
بنواز به نقّاره که دستی ز تو دور است

قربان تو ای شاه خراسانی ام ای جان
امشب همه بارگه ات دامن طور است

مهمانی تان شکر خدا قسمت اگر شد
دلدادگی و بندُ بساطم همه جور است

از پنجره فولاد و دخیلی که چه گویم؟
جاییکه پر از آینه شرط حضور است

گلدسته ترین مهر و وفا را ز تو دیدیم
بر گرد ضریح تو مگر چشمه نور است

آمیخته در صحن و سرای تو نسیمی
کز دامنه عشق تو در حال عبور است

معصومی از ایوان طلا هرچه شنیدیم
نجوای دل و زمزمه شعر و شعور است

 

 

 

 

نظرها
  1. میرزایی

    تیر 22, 1398

    سلام و درود

  2. سلام و درود

    استاد معصومی گرامی

    امشب همه بارگه ات دامن طور است

    دستمریزاد

    اجرتان با ثمن الحجج….

    🌸🌸🌺🌸🌸🌿💐💐🌿

  3. فائزه ناظر

    تیر 22, 1398

    سلام و درود استاد معصومی گرامی
    بسیار زیبا
    میلاد امام رضا (ع) بر شما مبارک🌺

  4. طارق خراسانی

    تیر 22, 1398

    سلام و درود

    غزلی آیینی، زیبا، محکم

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  5. فریبا نوری

    تیر 22, 1398

    سلام استاد ارجمند و گرامی ام
    سرشار از عشق و خلوص وایمان و زیبایی
    با درودهای بیکران
    🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌷🌷🌹🌹

  6. محمدعلی رضاپور

    تیر 22, 1398

    درود🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    میلاد امام مهر بر شما مبارک

  7. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم
    اجرتان با ضامن آهو 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  8. مسیحا ناجی

    تیر 23, 1398

    این روزها , داری فقط کم میگذاری
    هِی درد , روی دردِ آدم میگذاری

    پسلرزه های غم , درونم را فرو ریخت
    شاید هنوزم , گردنِ بَم میگذاری!!

    غم را , درون هر غزل فریاد کردم
    در جای غم خوردن , چرا غم میگذاری

    شُد تازه زخم کهنه ام , یک بار دیگر
    اینگونه روی زخم , مرهَم میگذاری؟

    چشمی که روزی عاشق شعر و غزل بود
    حالا بروی شعر من , هَم میگذاری!!؟

    سلام استادم ببین چقدر دوستت دارم …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا