🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجه ی تقدیر…

(ثبت: 236931) اسفند 19, 1399 
پنجه ی تقدیر…

 

هر که هرگز نپذیرفت، حقیقت را… باخت

با کم و بیشِ مُقَدَّر شُدِه ها… باید ساخت

حاصلِ تجربه ام، بَعدِ چهل سال این شُد…

«پَنجه در پَنجه یِ تقدیر، نباید انداخت.»

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):