🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنج رباعی

(ثبت: 221926) اسفند 23, 1398 

 

1

عشق را دستی نه آغوشی دلا
ناز باشد بی نیازی برملا

ای نوازشگر بیا با من بمان
دعوتی ما را به خلوت خانه ها

2

عشق رسمی به لوح دل دلبر
لوح دل را ببین نوشته به زر

دور از هر نژاد ، اصل و نسب
همچو مادر ، وطن ، خدا باور

3

موج هر تاری به تاریکی نما
در نما تاریک جایی تیر را

تیر اندازی کنی بر جان من
با نگاهی ای نوازشگر بپا

4

زیر آوار نبینی جان را
گر ندایی کند از خلق جدا

در درون جسمِ فنایی خفقان
دست و پایی زند از مرگ رها

5

بینِ اخباری احادیث این خبر
جلوه گر ما بینِ ملّت با هنر

روز آید اسرئیلی رو فنا
هر ابر قدرت که ظالم محو اثر

ولی اله بایبوردی

13 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بیکران استاد عزیز

    جناب بایبوردی

    بسیار عالی بود احسنت

    پیشا پیش عید نوروز را برشما بزرگوار تبریک عرض مینمایم

    سالی بهتر از این سالها در انتظارتان باشد

    یا علی ع

    🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 23, 1398

      سلام

      استاد مهر نگار جناب رضائی ارجمند

      ممنون از دیدگاه با ارزشمندتان

      اینجانب نیز فرا رسیدن سال جدید را پیشاپیش تبریک عرض نموده ؛ آرزوی

      توفیق شما را از خداوند خواستارم .

      با آرزوی بهترینها

      حوّل حالنا الی احسن الحال

      تقدیمی : 🌈🌸🌈

      با حرارت عشق ، همچون آفتاب
      عشقِ پاکی عرضه بر عالی جناب

      ای امیدِ آرزوهایِ دو عین
      تابش از عینی به قلبی کن بتاب

      ولی اله بایبوردی

      17 / 11 / 1398

      🍃🌸🌿🌺🍃🌷🍃🌸🌿🌺🍃

  2. سمیه صباح

    اسفند 23, 1398

    سلام و عرضِ احترام

    بسیار زیبا و ناب …
    بیکران درودها تقدیمِ استاد بزرگوارم

    🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 23, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از دیدگاه زیبا

      در پناه خدای لا یموت

      🌷🌷🌺🌸🌺🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا