🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 « پند »

(ثبت: 230761) مرداد 31, 1399 

« پند »

یکی آمد مرا پندی دهد یاد

به دعوا و تشر همراهِ فریاد

به او گفتم که خیرت را نخواهم

کجا عاقل کند با کینه امداد

دوبیتی: بهنام حیدری فخر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 31, 1399

    سلام و درود و ارادت 🌹🌹🌹

    • بهنام حیدری فخر

      شهریور 1, 1399

      عرض ارادت و ادب و احترام خدمت شما استاد گرانقدر جناب رضا پور عزیز،سپاسگزارم از توجه و لطف همیشگی شما 🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا