🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پوران

(ثبت: 246600) فروردین 10, 1401 

 

شدم خسته از وعده‌ئ نور و حوران
به ظلمت گرفت خو دو چشمم چو کوران

مغیلان شدم اندر این دشت مرده
به سویم کسی نایدش جز ستوران

به گرمای حرفانم عادت مکن چون
دلم یخ شد از سردی و برف و بوران

من آن رستم خسته از جنگ با خویش
چه سودی که فاتح شوم کل توران

به ماران ضحاک علف ده تو زین پس
که پیران شدند آخرت نسل پوران

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا