🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پوچی …

(ثبت: 6680) شهریور 27, 1397 

« به نام خدا »

 

عصرِ فقدانِ « دین و ایمان » است ؛

دوره یِ انحطاطِ « انسان » است !

خالق از خلقِ ؛ « اشرف المخلوق » ؛

و خداوندی اش « پشیمان » است !

 

« مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):