🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیدایش شعر سبز (چند آهنگ) ی تقدیم سردار شهید

(ثبت: 220563) دی 16, 1398 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

رفتی/

ای بزرگ مرد!/

تنها شدیم/

اما/

نگاهت با ماست/

احساست/

اندیشه ات/

و هر آنچه بوی تو دارد، با ماست/

پس همچنان با ما بمان/

بزرگ مرد کم نظیر دوران!/

سردار عشق!//

(شعر سبز یا چندآهنگ، شیوه ای نزدیک اما متفاوت از شعر سپید و در واقع، میانه ی شعر سپید و نیمایی ست)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا