🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیدا شدنم ممکن نیست

(ثبت: 220777) دی 19, 1398 
پیدا شدنم ممکن نیست

 

دوست دارم
که تو را حبس کنم
در نفسم
و بسازم شعری
که کند مست
دلِ تنگ مرا.
دوست دارم
که در این فصل
پر از حالت
چشمان تو باشد
چشمم.
تو موسیقی آرام
نفس های منی،
*من چنان غرق شدم در تو
که پیدا شدنم
ممکن نیست*

#دنیا_تیموری
۹۸/۱۰/۶
(قسمت ستاره دار سروده سرکار خانم فائزه شبانی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. من چنان غرق شدم در تو
    که پیدا شدنم
    ممکن نیست.

    همچو ماهی در محاق ….قطره ای درون دریا …

    سلام و درود

    تقدیمی : 🌹

    دوست دارم با تو بودن را دلا
    هر دمی یا بازدم در هر کجا

    گر چه دلتنگی برایم ماندگار
    شادمان با خاطراتی لحظه ها

    ولی اله بایبوردی

    19 / 10 / 1398

    🌿🌿💐🍃🌸🍃💐🌿🌿

    • دنیا تیموری

      دی 19, 1398

      ممنون از خوانشتون…دوبیتی عاااااالی بود،قلمتان سبز و نویسا🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    دی 19, 1398

    دوست دارم
    که تو را حبس کنم
    در نفسم
    و بسازم شعری
    که کند مست
    دلِ تنگم را.
    دوست دارم
    که در این فصل،
    پر از حالت
    چشمان تو باشد چشمم.
    ای که موسیقی آرام
    نفس های منی،
    من چنان غرق شدم در تو
    که پیدا شدنم
    ممکن نیست

    سلام دخترم
    شعر نیمایی زیبایی ست
    با اجازه ات یک ویرایش کوچک و مختصری انجام دادم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

    • دنیا تیموری

      دی 19, 1398

      سلام استاد جان.
      بسیااااار سپاسگزار از همراهی و لطف همیشگیتون.
      باعث افتخاره که تجربیاتتون رو در اختیارم میذارین🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏

      • مهسا زاعی

        آذر 2, 1402

        سلام استاد این اهنگ خیلی زبیا بود😍

  3. فائزه شبانی

    اسفند 21, 1400

    سلام دوست عزیز
    ” من چنان غرق شدم در توکه پیدا شدنم ممکن نیست” شعر متعلق به من هستش فائزه شبانی
    لطفا از داخل شعرتون حذف کنید

  4. امیر عباس

    شهریور 21, 1401

    من درعشق رنجیده میشوم. کسی این شعرکامل برام میفرسته ممنون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا