🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیش رفتیم و

(ثبت: 243287) آذر 23, 1400 

 

گورخر آمدند و شیر شدند

و نماینده و وزیر شدند

که بر مردان از پا فتاده این کودکان

بی امان امیر شدند

همچنان رهسپار پیر شدند

پیش رفتیم و…

پیشی گرفتیم.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 23, 1400

    گورخر آمدند و شیر شدند

    و نماینده و وزیر شدند

    محکم و قاطع و اعتراضی و قوی شروع می شود شعر اما با همین فرمان جلو نرفته است به زعم من

    🌷🌷🌷🍃🍃🍃🌷🌷🌷

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 24, 1400

      سپاس از توجه ارجمندتان
      🌷🌷🌷🍃🍃🍃🍃🍃🌷🌷🌷

  2. خسرو فیضی

    آذر 23, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . گورخر آمدند و شیر شدند
    . و نماینده و وزیر شدند
    . که بر مردان از پا فتاده این کودکان
    . بی امان امیر شدند
    .
    . استاد ارجمند وقتی سخن آزاد نتوان گفت
    . چنین می شود که شعری را به مسلخ
    . بیم از جان ببریم و خود سانسور باشیم
    . فریاد سخن ات را می شنوند . . باور کن 🌺
    . ایام بکامتان و موفق باشید 🌺💐🌹

    • محمد حسنی

      آذر 23, 1400

      درود استاد فیضی
      گاهی تاب آدم طاق می شود
      و دل آدم به درد می آید که دیگر کم می آورد و فکر می کند
      زندگی طوری ست که دیگر آب از سر گذشته است

      اما بعد فکر می کند که هنوز فرصتی باقی ست

      من بهمن سال گذشته دهه فجر شعری سرودم که ابتداعا با اعتراض خانونم همراه شد
      ولی خب همانطور که گفتم گاهی طاق تحمل کوتاه می شود
      و حرفی زده:

      این بهمنی که
      روی سرمان آمده

      قله هایش
      پُر برف است هنوز

      سکوت کنید
      سکوت کنید

      بالای سرمان روزنه ای ست
      امید باقی ست هنوز

      آرزوهایمان
      نفس می کشند!

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 24, 1400

      درودها و سپاس ها یتان
      🌺🌺🌺💐🌹🌹

  3. زیباست احسنت شاعر گرانقدر🌸👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا