🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیله

(ثبت: 268444) اسفند 27, 1402 

 

از سوی تو هر دم به طریقی خبر آمد
عاشق شو و برخیز که وقتِ سفر آمد

امواجِ خروشنده ی دریات که دیدم
افتاد به دل رعشه و بیم از خطر آمد

افسوس مردّد شدم آنقدر که تردید
عاصی شد و با صد گِله کفرش به در آمد

بر دیده و بر گوشِ دلم پرده کشیدم
پیغامِ مسیحاییِ تو بی اثر آمد

از برگِ درختانِ هوس هرچه که خوردم
راضی نشدم، نوبتِ برگی دگر آمد

در محبسِ عصیان چو شدم پیر و زمینگیر
از روزنه ای یادِ توام در نظر آمد

در خرمنِ پوچی و تباهی بِزَد آتش
آهی که از اعماقِ دل و از جگر آمد

پروانه ات آخر نشدم شمعِ فروزان
در پیله ی خود ماندم و عمرم به سر آمد

 

حمید گیوه چیان

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    اسفند 27, 1402

    بسیار عالی …
    درود بر شما حمید آقای عزیز👏👏👏🌺🌺🌺

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 27, 1402

      درود بر نازنین مرد عرصه ی ادب جناب حجت عزیز و بزرگوار
      افتخار میکنم به حضورتان و بینهایت سپاسگزارم از لطف حضرتعالی.
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏❤️❤️❤️🌺🌺🌺

  2. شیدا شهبازی

    اسفند 27, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست در پناه خدا🌺

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 27, 1402

      درود بر بانو شهبازی بزرگوار و ارجمند
      قدم بر چشم نهادید و منت بر سر.
      سپاس که وقت گذاشتید و دلنوشته ی این حقیر را خواندید.
      مهرتان ماندگار
      شاد و سلامت باشید
      🙏🙏🌺🌺🌺

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 4, 1403

    درود مجدد🌷🌷🌷

  4. مجید محمدی( تنها)

    فروردین 17, 1403

    سلام و درود هزاران مرتبه بر شما شاعر گرانمایه قلمتان در تاریخ ایران زمین همیشه رقصان باد🌈

    • حمید گیوه چیان

      فروردین 17, 1403

      درود بر شما دوست عزیز
      سپاس که وقت گذاشتید و دلنوشته ام را خواندید
      حضورتان موجب دلگرمی است بزرگوار
      شاد و سلامت باشید🙏🙏🙏💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا