🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیوند بهار

(ثبت: 233935) آذر 24, 1399 

فاصله میان مان
مرداب
بی پایانی ست

با هیچ دلی
نمی توان
پلی  از آرزو بست

در خیال وهم انگیز
نبودن ات !
دست و پا می زند دل در
باتلاق ِ متعفنِ بی تو بودنها
بی آنکه خیال جاری رود را
زمزمه گر باشد

دستان ات را
دراز کن بانو
تا
از تقدس این
عاشقانه ها ی پاک
پیوند دوباره ای
در ما
معجزه گر باشد

بگذار
برای گذار
از این گستره ی سربی ناآرام
به باور
برسد
تن دلمرده ام
مرا
به  شکوفه های زود هنگام بهار
پیوند بزن

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    آذر 24, 1399

    درودها جناب مسعودی
    عاشقانه ای زیبا را میهمان صفحه خوب شما بودم
    👏👌🙏
    برقرار و بهروز باشید🌈

  2. طارق خراسانی

    آذر 24, 1399

    سلام و درود

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا