🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیچک روی قلبت…

(ثبت: 219024) آذر 18, 1398 
پیچک روی قلبت…

دلم می خواهد
پیچک های قلبم را
روی قلبت بگذارم…
تا حرف از پیله درآمده،
به پیچک برسد…
م. مهتاب

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 18, 1398

    سلام و درود
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

  2. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    بانو مهتاب ایزدسرشت
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

  3. درود بر شما بانوی شاعر.
    قلمتان نویسا.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا