🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرا سرخ شده گوش هایت

(ثبت: 6007) اردیبهشت 28, 1397 

چه خبر ای روزگار

از گل‎های زیر چرخ

از اقاقیای درد سرد

مرداب هنوز می‎‎خواند

با گلگونه‎های دیگرگونشان ؟

من شنیده‎ام پیشانیش بلند بوده است؟!

تو پیشانی او را بلند کشیده‎ای؟

گاریچی !

سرشت من زیر پای تو است

از تبوک خفته در عقل و دل

قلم بزن!

من شنیدم یکی می‎گفت

روزگار نقدپذیر است اما

ندیده بود با من چه کرده‎ای!

رویت سفید

نگفتی یک چرخ چقدر می‎ارزد؟!

یک کارگر

چند روز باید

تیشه بر سنگ بکوبد؟!

می‎شود آیا

می‎شود

روزی

آن روی سکه را نشان دهی؟

بی‎خیال

بیا در ساحل پفکی که ساخته‎ای گفتگو کنیم

راستی چرا سرخ شده گوش‎هایت چرا؟

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علیرضا آیت اللهی

    اردیبهشت 29, 1397

    سلام

    زیباست ؛ روح شعر را دارد و غالبا" زیبائی آنرا …

    امٌا بنظر من قواعد سپید ( شعر انگلیسی ) در آن کمتر رعایت شده و بیشتر به شعر آزاد ( که نوع شعر فرانسوی است ) میماند .

    بنظرم اگر با یکی از سپید نویسان باتجربه حشر و نشر داشته باشید بسیار بهتر از این می شود

    توفیقتان افزون باد

    • مهدی محمدی

      آذر 28, 1397

      سلام و درود

      درست می فرمایید

      سپاسگزارم از نگاهتان

      تابنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا