🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرخ برای دیگران، دلبر دلستان مرا

(ثبت: 4868) مهر 16, 1396 

 

گر بکُشد خزان مرا، وَر بدهد امان مرا

عشق تو ام نمی بَرد، از دلِ عاشقان مرا

ماه تویی، ستاره تو، شوق دلم هماره تو

بی تو مباد بر تنم ، یک نفسی که جان مرا؟

جانِ جهانِ من تویی، قدرت جان من تویی

روح و روان من تویی، این بوَد از جهان مرا

دلبر دلستان تویی، گوهرِ دل کشان تویی

چرخ برای دیگران، دلبر دلستان مرا

دیوِ غرور می زند، دستِ رَد اَر به سینه ام

خوانْد نگارِ مهربان: « طارقِ آسمان مرا»

 

 

 

 

نظرها
  1. سحر جهانی

    مهر 18, 1396

  2. مينا امينی

    مهر 19, 1396

    درودها مهربان بابای خوب من

    زیبا قلم زدید که

    ممنونم از اشتراک گذاری این شعر

  3. سمانه تیموریان

    مهر 19, 1396

    جانِ جهانِ من تویی، قدرت جان من تویی

    آبِ حیات من تویی، کاین بوَد از جهان مرا

    دلبر دلستان تویی، گوهرِ دل کشان تویی

    چرخ برای دیگران، دلبر دلستان مرا

     

     

    چقدر زیبا و پرمفهموم بود

    درود فراوان بر طارق خراسانی بزرگ 

    پایدار باشید همیشه 

    • علی معصومی

      مهر 23, 1399

      سلام و درود
      حضرت استاد ارجمند
      🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

      بسیار زیباست

      شادکام باشید

  4. جواد مهدی پور

    مهر 23, 1399

    درود بر شما استاد طارق گرانقدرم

    عالی و دل انگیز ست این اثر فاخرتان

    لذت بردم

    سر فراز باشید به مهرو عشق استاد جان

    درود هااا

    💐🙏❤️🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا