🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمان فرشته

(ثبت: 239350) خرداد 5, 1400 
چشمان فرشته

 

زانو زده اند جمع ملائک به دورت
فرمان الهی است که بالین شما وادی امن است
دستان دعایم همگی عِطر گرفته
ریحانه صبایش همه از نرگس و یاس است
من سجده کنان پیش خدا وعده نهادم
او وادی طوبی است دلم وادی طور است
چشمان عزیزم به دمی روی هم آمد
دیگر کر و لال اند همه ، حرف حرام است
در نیمه عهدم نظری چَشم گشودم
گفتند به موسی نگه ذات خداوند محال است
تا خوب بخوابد نفسم دل نگرانم
آرامش قلبش همه جا ورد زبان است
من حال دلم محتضرانه است مگر صبح بگردد
چشمان فرشته به یقین معجزه ساز است

لقمان مداین Loghman Madaen

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):