🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشمهای نجیب تو

(ثبت: 3954) اردیبهشت 11, 1396 

سالهاییست سعادت دارد

به شماعشق وارادت دارد

به تماشای توعاشق مانده

چشمهایی که نجابت دارد

این دلم این دل مادرمرده                                         

ازتو ازعشق رضایت دارد

«دوستت دارم» برلب آورد

سخنانش چه صلابت دارد

اوکه می داند چشمان شما

سوی او میل محبت دارد

دختر ناز نگاه تو چقدر

پاک وزیباست،اصالت دارد

نخ نخ نازک ابروهایش

به دل خسته اشارت دارد

بس کریم است به سمت دل من

-این گداگوشه- کرامت دارد

ناامید از در او کس نرود

بردل ازعشق عنایت دارد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا