🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم تو

(ثبت: 266809) دی 18, 1402 

 

بر پیکر شعر خسته جانی بدهد
آشفته کند مرا و آنی بدهد
در بهت دقایقی بدون تکرار
چشم تو مگر مرا تکانی بدهد!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 18, 1402

    در بهت دقایقی بدون تکرار
    چشم تو مگر مرا تکانی بدهد!
    سلام و درود
    خداوند سبحان قادر است و شکی بر آن نیست
    امروز اراده ی الهی بر آن شده است که از زبان شاعران پاک صحبتی با امثال بنده داشته باشد.
    تا اینجا که شعر های امروز را خوانده حیرت زده شده ام
    در پناه خدا 🌱♥️🌹👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

  2. درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا