🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آه ای زخم…

(ثبت: 269198) فروردین 29, 1403 

از خاطره اش رنج فراوان داری
یک قلب شکسته دل ویران داری
از یاد نمی بری چرا آه ای زخم؟
در دست خودت چرا نمکدان داری؟

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 29, 1403

    سلام و درود
    بسیار عالیه

  2. صفا یغمایی

    فروردین 29, 1403

    درود
    عالیست
    🌺🌺🌺

  3. مهرداد مانا

    فروردین 29, 1403

    سلام
    چهره ی شما چقدر به جناب حاج محمدی شبیه است. یه لحظه فکر کردم شاید ایشان باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا