🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کام دل من…

(ثبت: 269385) اردیبهشت 8, 1403 

 

کام دل من باز به طعم زهر است
در سینه غمی به وسعت یک شهر است

باید بروم به آینه رو بزنم
تنهایی من دوباره با من قهر است!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    اردیبهشت 8, 1403

    سلام و درود بر شما
    خیلی عالیه

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 8, 1403

    درودها بسیارعالی‌ست
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا