🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوصله ات سر نرود؟

(ثبت: 269077) فروردین 23, 1403 

 

دل خسته و ناامید از این در نرود
این قلب شکسته جای دیگر نرود

درد دل من زیاد شد باز امشب
تنهایی جان حوصله ات سر نرود!؟

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مجید محمدی( تنها)

    فروردین 23, 1403

    درود بر شما شاعر بزرگوار قلمتان ماندگار🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا