🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 269126) فروردین 25, 1403 

 

آن آبی بی کرانه را وا دادی
هان دل به کویر جای دریا دادی!
حالا چه شدی تو؟ چرک شور خاکی
باران! تو چگونه به زمین پا دادی!؟

از ابر خودش جدا نمی شد باران
آلوده به خاک ما نمی شد باران
می دید اگر چقدر چرکین شده است
در دام زمین رها نمی شد باران!

#رحیمی_رامهرمزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا