🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد رحیمی (رحیمی رامهرمزی)

 

کام دل من باز به طعم زهر است

رباعی

خوانش: 34

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

از خاطره اش رنج فراوان داری

یک قلب شکسته دل ویران داری

خوانش: 48

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

آن آبی بی کرانه را وا دادی

رباعی

خوانش: 152

سپاس: 2

 

دل خسته و ناامید از این در نرود

رباعی

خوانش: 52

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

از شادیتان چرا به ما غم برسد؟

رباعی

خوانش: 48

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

هرچند که باغ خالی از شب بو بود

رباعی

خوانش: 59

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

هོ۪۪۪۪ ᪣  #نو_رباعی᪣ ོོ۪۪ه

رباعی

خوانش: 65

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

غم در پی غم آه که غمّاز شده

رباعی

خوانش: 61

سپاس: 2

 

هོ۪۪۪۪ ᪣  #نو_رباعی᪣ ོོ۪۪ه

خوانش: 68

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

فرياد از اين بي خبري حرف بزن

رباعی

خوانش: 79

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

 

از تو چه رسيده جز هواي سردت؟

رباعی

خوانش: 63

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

هོ۪۪۪۪ ᪣  #نو_رباعی᪣ ོོ۪۪ه

خوانش: 77

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

بر سینه چقدر سنگ بگذارد رود

رباعی

خوانش: 138

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

این باغ شکست خورده باجش را داد

رباعی

خوانش: 189

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

تعداد نقد: 1

هོ۪۪۪۪ ᪣  #نو_رباعی ᪣ ོོ۪۪ه

ای زندگی

خوانش: 68

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

لبریز یقین شدم تو با شک دیدی

رباعی

خوانش: 84

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

عمری نشد و نگاه تو آنی کرد

رباعی

خوانش: 70

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

 

بر پیکر شعر خسته جانی بدهد

رباعی

خوانش: 68

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

هم مانده به کار خویش هم دربه در است

رباعی

خوانش: 54

سپاس: 1

 

در چشم درخت و باغ خوارش کرده

رباعی

خوانش: 63

سپاس: 4

تعداد نظر: 1