🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم جادو

(ثبت: 233393) آبان 21, 1399 

 

بوستان هرگز ندارد ارزش موی تو را

عاقلان با گل نمی بندند گیسوی تو را

چه کسی بر ماه چشمت ساحری آموخته

چه کسی زیبا کشیده چشم جادوی تو را

پیش تو گردآفرید عشق زانو می زند

بوسه زد تهمینه پا و دست و بازوی تو را

مردمان کوچه و بازار سنگش می زنند

تاجر ارزش گذار خال هندوی تو را

دست و پایش را به زنجیر طلایی بسته ایم

گرگ خون ریزی که عاشق گشته آهوی تو را

سرو ناز قامت سبز تو حیران کرده است

آن همه چشم انتظاران لب جوی تو را

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 21, 1399

    درود بر شما جناب عباسی مقدم عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    💐🙏💐

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 22, 1399

      سلام بر مهدی پور گرامی ممنونم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      در پناه خدا
      💐🌿🍃🙏🌹

  2. مازیار نژادیان

    آبان 21, 1399

    درودها بزرگوار
    خرسندم که اول صبحی یه غزل عاشقانه ناب خوندم از قلم شما
    و امید وارم هماره نویسان و شادان باشید
    وعاشق بمانید در عشق
    💐💐💐💐💐

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 21, 1399

      سلام مازیار عزیز متشکرم سپاس از حضورتان در پناه خداشادکام باشید🙏🍃🌿💐🌹

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 21, 1399

    سلام مهدی پور گرامی متشکرم سپاس از حضورتان در پناه خداشادکام باشید🌿💐🍃🙏🌹

  4. مينا امينی

    آبان 21, 1399

    ” عاقلان با گل نمی بندند گیسوی تو را ”

    👏👏👏👏👏

    زیبا قلم زدید آقای مقدم
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 22, 1399

      سلام مینای گرامی متشکرم
      سپاس از حضورتان
      شادکام باشید
      💐💐💐💐🙏🌹

  5. علی معصومی

    آبان 21, 1399

    🍃🌹🍃🌹🍃
    بسیار زیباست

    • موسی عباسی مقدم

      آبان 22, 1399

      سلام معصومی گرامی ممنونم
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا
      شادکام باشید
      💐🌿🍃🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا