🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چله نشین

(ثبت: 220266) دی 9, 1398 

 

( چلّه نشین )
.
منزل کنم بعد ار تو در ویرانه ها
مجنون شوم همراه با دیوانه ها
.
آتش به جان افتاده از دوریِ تو
خود را کُنم رسوایِ در میخانه ها
.
در انتظارم باز آیی از سفر
وانگه رها گردم از این بیگانه ها
.
گمراه گشتم در مسیرِ عاشقی
باز آی باطل گردد این اَفسانه ها
.
تا کی خمارِ دیدن رویت شوَم
چشمم به ره درحسرتِ پیمانه ها
.
شهرِ مرا روشن نما با نورِ خود
چون مانده درظلمت همه کاشانه ها
.
عمری به دیدارِ(حبیبم) زنده ام
آیی اگر بوسه زَنم برشانه ها
.
امّا کنارم بوده ای، خاکم به سر
حالِ تو می پرسیدم از پروانه ها
.
ــــــــــــــــــــــــــــــــ

شاعر : حبیب رضائی رازلیقی
قالب : غزل
وزن : مستعلن مستفعلن مستفعلن
بحر : رجز مسدس سالم

 

 

 

 

نظرها
  1. 💐💐💐
    حالِ تو می پرسیدم از پروانه ها

  2. سلام و درود

    استاد ارجمند جناب رضائی عزیز

    در انتظارم باز آیی از سفر
    وانگه رها گردم از این بیگانه ها

    به امید رهایی از دست بیگانگان با آمدن همسفر …

    پاینده باشید همچون مهر تابان

    🍃🍃🍃🌿💐🌸💐🌿🍃🍃🍃

    • سلام به محضر استاد گرانقدر
      استاد عزیز
      جناب بایبوردی

      حضورتان بسیار ارزنده است
      وجود نازنین شما موجب غرور است
      سپاس گذار تاییدتان هستم
      موید و برقرار باشید
      یا علی ع🌺🌺🌺

  3. علی معصومی

    دی 9, 1398

    درود ها استادم
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

    • سلام استاد معصومی عزیز
      از احضور شما ممنونم

      از خدا توفیق جبران خواستارم
      یا علی ع🌺🌺🌺

  4. با سلام و درود خدمت شما آقای رازلیقی عزیز
    درود شعر زیبایی بود
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام و درود خداوند برشما
      به مهر میخوانید
      ممنونم از حضور با ارزشتان🌺🌺🌺

  5. مینا یارعلی زاده

    بهمن 11, 1398

    🌿🌹🌺🌹🌺🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا