🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چلچله

(ثبت: 3592) اسفند 18, 1395 

چلچله ها فصل بهاره
دل من چه بیقراره
واسه آواز قناری
همیشه چشم انتظاره
اون به ویرونه نشسته
لحظه ها رو می شماره
نداره صبرو قراری
روز اونکه شب تاره
پر نداره کنه پرواز
بگو آخه این چه کاره
تو قفس بمون پرنده
آسمون جایی نداره
نکنه بری یه روزی
غمتم که بی شماره
تو بمون مرغک زارم
اینقده بلوا نداره
نری تو یه وقت زدستم
خدا اون روزو نیاره
ابریه چشاش همیشه
می باره ابر بهاره
تو مخور غصه که (عرفان)
دنیای پرنده زاره

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):