🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چند دو ببتی

(ثبت: 2418) شهریور 17, 1395 

به رسم ادب بوده در این دیار

ز هر کوچکی بر بزرگان سلام

و شاهنگیان  ، از ته _ دل کند

به یک یک عزیزان ایران سلام

……………………

ای خدا ،  اینجا چرا قیدی ز استحقاق نیست

آن که می دزدد چرا ترسش ز استنطاق نیست

هرکه با فیش حقوقش خورده بیت المال را

بی گمان حکم _چنین خائن ، فقط شلاق نیست

………………..

چون رکورد در آن شب نفرین شده

با غرور  _ پهلوان ، در جا شکست

آن سه رای _ قرمز _ نا داوران

پشت _ بهداد _ سلیمی را شکست

…………..

گفت دیدی با پلنگ _  جویبار

رفت همانطوریکه با بهداد رفت

امتیاز این یل _ مازندران

با نه _ آن داور _ شیاد رفت

……………..

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. احسان ظاهری

    شهریور 21, 1395

    سلا و سپاس بابت بیان حقایق به لطیف ترین شکل ممکن

    برقرار باشید استاد

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 21, 1395

    دو بار نظر نوشتم نمی دانم چرا ثبت نشده.

    دوباره آمدم و خواندم و لذت بردم

    هزاران سلام  بر شما بسیار زیبا سروده اید.

    قلمتان سرسبز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا