🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چنگ بَر بِرکه

(ثبت: 254101) آذر 30, 1401 

(سروشی با دو محور قافیه)

 

دوست دارم غزلترانه شوی

تا به زخمت (/زخمه ت) پر از بهانه شوم

گیس تا دوش، خوش نشانه شوی

چشم تا لب، گلاب و شانه شوم

چنگ بَر بِرکه، رقص شاد فنا….

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آذر 30, 1401

    جناب رضاپور بینهایت لذت بردم … هم زیبا بود و هم تصویر داشت و هم بر دل نشست .
    درود بر شما

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 30, 1401

      درود و سپاس فراوان جناب جلالی بزرگوار
      🌿🌹🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 30, 1401

    درود بر شما جناب استاد رضاپور عزیز

    ” دوست دارم غزلترانه شوی

    تا به زخمت (/زخمه ت) پر از بهانه شوم

    گیس تا دوش، خوش نشانه شوی

    چشم تا لب، گلاب و شانه شوم

    چنگ بَر بِرکه، رقص شاد فنا….”

    زیباااست

    لذت بردم از سروش قشنگتان

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏🙏👏👏👏👏👏🌹❤️

    یلداتون مبارک🌺

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 30, 1401

      درود و سپاس از لطف شما
      جناب دکتر مهدی پور گرانقدر
      زنده و سرزنده باشید
      یلداتان پر روشنا

      🌿💐🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹❤️🌺🌿

  3. طارق خراسانی

    آذر 30, 1401

    سلام و درود

    شعری دارای پیامی زیبا

    در پناه خدا بهترین ایام از آنت باد 🌿👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و درود و عرض ادب و ارادت
      ممنون و همچنین
      🙏🌿💐💐💐💐💐🌿🙏

  4. سیاوش آزاد

    دی 1, 1401

    سلام شبی سرشار از شادی را تجربه کرده باشید ان شاء الله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا