🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهارتا عاشقانه

(ثبت: 5038) آبان 24, 1396 

باز قرمز نموده لبها را

مخزن العشقِ نیمه شبها را

کرده بی آبرو ز شیرینی

بوسه اش، شیره ی رطب ها را…

*******

گیسوی سیاهِ لَختِ عنبر بویش

بر سینه نشسته خنجرِ ابرویش

گفتند که با رقیب هم خانه شده

من غصه زیاد دارم… این هم رویش!

*******

ناله ی نی به گوشه ی دشتی

دو سه تا استکان میِ مَشتی

خورده بودم که خواب غالب شد

خواب دیدم دوباره برگشتی…

*******

منفورترین شبِ زمینم به خدا

حیرانیِ ظهر اربعینم به خدا

از کوی شما بار سفر می بندم

این هفته اگر تو را نبینم… به خدا…

 

مهدی صادقی مود

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):