🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهار شعر از: عابدین پاپی(آرام)

(ثبت: 252050) مهر 22, 1401 

 

شعر 1

دوستِ من
بخش اول خودت را بخش نکن
هرگز مانند عشق یک بخش نیست!؟
و بدان که بخش ِدومِ ما پیر شده است
و تو هی می گویی
کابوس ها هنوز جوان اند!
مرگ موهایی سفید دارد
و هرگز مشکی های خود را
فاش نمی کند!؟

شعر2

من عاشق آن انقلاب ام که
چشمان اش
پناهگاه جمهوری اشک هاست
من به مانند تو
چه ها که دوست ندارم!
و چه می شُد
جنبشی ازنقطه ها را
در قیامِ خیابان راه می انداختیم!
که
گوارای تشنگی های چِگوارا می بودند…

شعر2

یادت باشد
وقتی نقطه ها
در این سطر انقلاب می کنند
به کلماتی پناه ببر
که
بی نقطه در هر فصلی می نشینند!

شعر3

بگذار
با کلماتی تازه آشنا شوم
سطرهایی غریب که
غربتم را
در دامنه ی آذری سبز منتشر می کنند!

شعر4

جلو بیا
کمی بیشتر از زیاد
از دورها
بارانی سراغ دارم
که
سرفه هایش شبیه انسان می میرند!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 22, 1401

    من هم به مانند شما
    چه ها که دوست ندارم!

    درود جناب پاپی گرانقدر
    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا