🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه باید گفت از ایام دی حالا پریشانی

(ثبت: 216878) آذر 6, 1398 
چه باید گفت از ایام دی حالا پریشانی

به دستانی زنم بوسی ، نبی بوسید دستی را
همان ید کارگر را هان میان خلقی خبر گویا

گلی را آبیاری می کنی با چشم بارانی
که زیرانداز باشد جان من پهنی به زیر پا

کنی یادی ، خطوری خاطراتی را که پنهانی
میان خلقی غروری عزّتی داری نهانی لا

چه باید گفت از ایام دی حالا پریشانی
به دی ایام فکری می کنم فارغ از این غوغا

قناعت پیشه ای بودش چو یک گنجینه ای پنهان
زمان را در نظر بینی چه اسرافی نما جانا

به سالی قحط افکاری کنم گاهی نگاهی هان
عدم برنامه ریزی ها ، نمایان قحطسالی ها

ولایت دار ما ، گوید : خدا را تحت فرمانیم
کنی حرمت بشر خاکی ، ولی را حرمتی هر جا

ولی اله بایبوردی

03 / 08 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام
    حالتون ازپریشانی دورباشه استاد
    می بینم کسایی که دم ازس زدن به شعرا می زدن
    سکوت اختیار کردند
    واینگونه شوق سرودن آتشش سرد میشه ونتیجه بی حاصل ی
    درود برشما که سر می زنید وتشویق
    احسنت 👏

    • سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان…

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  2. درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد دهنوی عزیز

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا