🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه خوابیده است

(ثبت: 255723) بهمن 12, 1401 

 

چه خوابیده است
تنی در افکاری بیدار…
از سر انگشت روزگار غریب
نور برچیده شد…
اندازه تنمان تَنْگ شد
برای درک هوشیاری بسیط
آه پنجره ها
نغمه های شب را می‌سازند
آیا باید راه رفت؟
به سوی باغ صفا…
به گمانم
زمین ها خار و خس دارند
زندگی را بیابید
در وجود آن بوته مهجور
در آن سوی برهوت…

 

سید عرفان جوکار جمالی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1401

    درودتان

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌹

  2. مهدی سیدحسینی

    بهمن 25, 1401

    درود بر شما
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا