🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چه نغمه های لطیفی …

(ثبت: 6926) مهر 30, 1397 

 

انگشت های تو
از روی تک تک مژه هایم گذشته اند
نت های خسته را
از پلک های تر
تا خواب های خوب
آرام بسته اند.

وقتی که  بیقرار
طرح نو می زنی…
در پشت میز کار،
گرم نوشتنی؛

زیباترین ترانه ی هستی ست؛ دیدن ات
با التهاب سرخ
مستی ست گل به گل،
از شاخه چیدنت.

در این سکوت محض،
اندوه سالیان مرارت کشیده مان
با شادی حضور هم آرام می شود

من در تو شعله می کشم از موج اضطراب
با هر نت کتاب

بی دار می شوم

از این صدای ناب،

تشویش آفتاب
آغاز می شود…

#فریبا_نوری
یکم آبان نود و هفت

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. علی احمدی

    آبان 1, 1397

    استادانه و نغز و ناب و مانا قلم رقصانده اید مهر بانو نوری والاقدر دست مریزاد

    • فریبا نوری

      آبان 2, 1397

      درود و سپاس فراوان از مهر حضورتان

  2. طارق خراسانی

    آبان 1, 1397

    سلام  خانم نوري 

    هر چقدر بگويم زيباست كم است

    واقعا هنرمندانه و عالي سروده ايد

    لذت بردم 

    در پناه خدا

    • فریبا نوری

      آبان 2, 1397

      درود و سپاس فراوان از مهر حضورتان 

  3. علیرضا آرین مهر

    آبان 1, 1397

    سلام و عرض ادب

    عالی سرودید

    قلمتان همیشه رقصان

    • فریبا نوری

      آبان 2, 1397

      درود و سپاس فراوان از مهر حضورتان

  4. اکبر رشنو

    آبان 1, 1397

    درودها

    و 

    دستمریزاد

    عالی وارزنده و با احساس

    فصلی از من باش

    بر من بوز…

    در نگاهم

    آبی شو

    بچرخ

    برقص

    بریز

    بر دامانم

    ای نگاه بارانیم

    بداهه تقدیم

    • فریبا نوری

      آبان 2, 1397

      درود و سپاس فراوان از مهر حضورتان

  5. درودها بانو

    شعری خالص و ناب و رها

    قلمتان همواره رقصان

    • فریبا نوری

      آبان 2, 1397

      درود و سپاس فراوان از مهر حضورتان

  6. جواد مهدی پور

    آبان 5, 1397

    سلام و عرض ارادت محضرتان بانو نوری گرامی

    زیبا چون  همیشه

    عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

  7. مازیار نژادیان

    آبان 6, 1397

    فقط میتونم بگم زیبا و نفس گیر بود

    حسی مثل در لحظه زیستن

    به نظرم اگر خواننده بتواند در لحظه خواندن شعر را زندگی کند

    به جان کیفی می رسد که برای چند روزش کافی است

    دستمریزاد 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا