🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چون بامداد

(ثبت: 231785) شهریور 30, 1399 

 

در فرصتی که هست
رنگ شفق بزن
به سر° شاخه ی امید
سبزینه برگ های درختان کوچه باغ
چون بامداد شفق گون
رنگ رنگ
با رقص باد
تماشاگر من اند
باید برید و رفت
باید پرید و ماند
در خاطرات پر از مهر زندگی

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    شهریور 30, 1399

    درود بر شما جناب استاد معصومی گرانقدر

    شعر زیبایی خواندم

    سر بلند باشید به مهر

    💐🙏💐

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 30, 1399

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌸

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 30, 1399

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا