🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چکاوک

(ثبت: 255065) دی 27, 1401 

 

بخوان چکاوک
چرا نمیخوانی
چرا آوای شیرین
قفس خوانی؟!
که آوای شیرین تو در قفس
آوای نالین است..

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 27, 1401

    درود بر شما💐🙏

  2. زهرا آهن

    دی 27, 1401

    درود بر شما جناب فرامرزی

    تا به حال واژه نالین به گوشم نخورده، جالب بود

    با آرزوی بهترین ها🌺🌸🍃🙏

  3. سلام و درود
    این شعرتان قدری طعم سروش گرفته ست و شخصا بیش تر دوستش داشته م.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا