🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار آرش فرامرزی

 

بهار آمد که تا باغ و بهاران را بیاراید

سایر

خوانش: 46

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

به نام خداوند فر و مهی

خوانش: 37

سپاس: 1

 

حکیمی بود فردوسی پاکزاد

مثنوی

خوانش: 43

سپاس: 2

 

منم آرش پور ایران زمین

مثنوی

خوانش: 51

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

پدنام دادار اورمزد خردمند

مثنوی

خوانش: 49

سپاس: 1

 

به نام خداوند جشن و سرور

مثنوی

خوانش: 77

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

تو ای خاک پر بار ایرانمان

مثنوی

خوانش: 105

سپاس: 4

 

که نوروز شد اول فرودین

سایر

خوانش: 80

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

تو ای خاک پر بار ایرانمان

سایر

خوانش: 89

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

بخوان چکاوک

خوانش: 123

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

در زمانی که ایران به عهد افغان بود

خوانش: 99

سپاس: 3

 

کشوری کهن در شرق زمین

سایر

خوانش: 131

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

نمیخواهم جهان را مهان را کهان را

سایر

خوانش: 105

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

به نام خداوند فر و مهی

سایر

خوانش: 120

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

 

کی میشود یارا…

سایر

خوانش: 113

سپاس: 2

تعداد نظر: 4