🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چکاوک ها

(ثبت: 260793) خرداد 19, 1402 

 

و چکاوک ها و باز

ناز آواز گشاینده راز

گوییا نیست در فرود و فراز

جز قداست عشق

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. غلامحسین جمعی

    خرداد 19, 1402

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد زیباست

    🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      خرداد 19, 1402

      درود و سپاس تان استاد جمعی گرانقدر 🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا