🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر روشن حضور تو

(ثبت: 6628) شهریور 20, 1397 

 

چکّه‌های آب،
برگ‌های روشنِ بلوط
شمع‌های صاف ِ روی میز؛
– برخلافِ منطقِ درونی‌ام که مبهم است –
دودهای جنگل ِ بزرگ ِ غان
– برخلاف ِ کوک ِ ساز ِ چشم‌های مهربان ِ تو –
التقای راه و جاده و نسیم و برف و احتمال
از جنوب تا شمال ِ نقشه‌ی سکوت
در تعمق ِ دقیق ِ رود؛

انتظارِ اجتناب ناپذیر ِ من
برای شعرِ روشنِ حضورِ توست
زیر چرخ های این قطار …

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 20, 1397

    در تعمق ِ دقیق ِ رود ؛
    انتظارِ اجتناب ناپذیر ِ من 
    برای شعرِ روشنِ حضورِ توست 
    زیر چرخ های این قطار …

    سلام بر خانم نوري گرامي

    در كلاس درس شما بايد نشست و آموخت 

    لذت  بردم 

    از زنده ياد حيدر يغما شاعر خشتمال نيشابوري تقديم نگاه مهربان شما 

    قطار ميرود و من نشسته ام به قطار 

    ز روي سينه من مي رود قطار انگار

    به شهر عشق بيا تا كسي نپرسدمان

    تو از كدام دياري، من از كدام ديار 

    در پناه خدا 

  2. رضا زمانیان قوژدی

    شهریور 20, 1397

    سلام و درود بانو نوری گرامی

    زنده باشید با عزت و سربلندی

  3. مازیار نژادیان

    شهریور 21, 1397

    درودها بانوی نوری گرانقدر

    برای شما از خصوصیات فنی شعر نوشتن زیره به کرمان بردن است 

    کوتاه خوبی و لذت بردم چون همیشه از چیدمان با وسواس کلمات

    درنهایت باید بگویم که کلمات و ترکیبات خاص خودتان در این شعر هم چشم نواز است و شعر با انسجام خوبی شروع و به پایان رسیده است.

    پاینده و سرفراز باشید به مهر

  4. منصور شاهنگیان

    شهریور 22, 1397

    درود بر شما و 

    کلام شما  …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا